Zvýšená postel s rozkladem a zásuvkami Kity je součástí dětské nábytkové řady Kity. Barevná kombinace dub sonoma-bílá je vhodná pro kluky i holky. V nabídce je také v dalších barevných variantách.
Rozklad a rozměry postele Kity
Rozkládací postel Kity tvoří dvě lůžka. Spodní lůžko je na horním nezávislé, proto ho můžete umístit kdekoliv v pokoji. Jeho součástí jsou také dvě prostorné zásuvky. Spodní lůžko se jednoduše zasouvá pod horní. Obě postele mají spací plochu o velikosti 90×200 cm. Rošty ani matrace nejsou zahrnuty v ceně. Do spodní postele doporučujeme dát matraci o maximální výšce 15cm, aby se tak zajistilo bezproblémové zasouvání pod horní postel. Doporučené matrace a rošty nelaznete v záložce doporučujeme dokoupit.
Na výrobu zvýšené rozkládací postele bylo použito kvalitní lamino o tloušťce 1,6-2,5 cm. Hrany jsou opatřeny ABS 0,6mm. Celkové rozměry horní postele jsou d.212 x š.98 x v.77 cm. Celkové rozměry spodní postele jsou d.206 x š.97 x v.50 cm. Obě zásuvky jsou na kovových pojezdech a opatřeny úchytkami z tvrzeného plastu.
Barevné kombinace
dub sonoma – bílá (na obrázku)
dub sonoma – modrá
dub sonoma – fialová
Pohodlně se vyspí i kamarád
Nejen pro sourozence využijete zvýšenou rozkládací postel Kity. Také kamarád či kamarádka, kteří budou u vás přespávat, ocení kvalitní a pohodlné spaní na posteli Kity. Barevná kombinace dub sonoma-bílá je opravdu univerzální, zalíbí se klukům i holčičkám. Pokud by snad neměla očekávaný úspěch, mohou vybírat z dalších moderních variant, které nábytková řada Kity nabízí.
Další parametry produktu Dětská zvýšená rozkládací postel: Materiál laminovaná deska. Rozměr 90×200 cm. Vybavení postele šuplík(y) v ceně. Barva – odstín světlé odstíny. Místo určení dětský pokoj. Místo určení studentský pokoj. Barva – odstín buk & dub. Délka záruky 5 let. Hloubkový rozměr 90-99 cm. Výškový rozměr 70-79 cm. Délkový rozměr 210-219 cm. Značka / řada Dětský nábytek KITY. Termín expedice ( old ) 8 – 10 týdnů. Rozkládání rozkládací. Tvar vysoké. Délka 200 cm. Šířka 90 cm. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .